אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
25 יוני 2019 מאת אבי פרידמן

ה'טיסות הסודיות', קבוצת הוואטסאפ המשפחתית שהפכה למהפכה בתחום הטיסות

אם אתם חברים בקבוצות וואטסאפ וודאי קבלתם לא אחת הודעה המציעה חופשה או טיסה במחיר זול תחת הכותרת 'טיסות סודיות' בחודשים האחרונים רבים מאתנו קבלו למכשיר הנייד שברשותם הודעות רבות כאלה, יצאנו לבדוק במה מדובר.

על פניו מבדיקה ראשונית עולה כי המחירים המוצעים בהודעות הנ"ל זולים בהרבה ממחירי החברות באתרי הבית, או מכל הצעה אחרת במנועי חיפוש הטיסות.

בשיחה שערך 'טלחופש' עם יניב לניס שהקים את 'טיסות סודיות' הצלחנו להבין כיצד עובדת השיטה.

יניב וחבריו בנו מנוע היודע לאתר מחירים זולים של טיסות וחופשות במלונות, על פי נתונים שמוזנים למנוע ועל פי חיפושים כלליים.

כך לדוגמה מנוע החיפוש מאתר טיסה שמושבים בה נמכרים במחיר זול מהרגיל ומיד מציע המנוע את הטיסה ללקוחות.

כמו בכל מיזם מצליח גם טיסות סודיות החל כתחביב של יניב וחבריו, הם סידרו טיסות במחירים מצחיקים לחברים ולמשפחה וכשהעסק החל להתרחב זה כבר הפך לעסק משתלם.

כיום טיסות סודיות מונה 300,000 עוקבים, וקבוצת הפייסבוק 'טיסות סודיות בין חברים' מונה מעל 150,000 עוקבים.

בשיחה עם 'טלחופש' אומר יניב: "כבר שנים שאנחנו טסים בכל העולם במחירים מצחיקים. כך הפכנו למאתרי הטיסות בקרב משפחה וחברים. עד שהבנו שיותר מידי אנשים מבזבזים זמן בחיפושי טיסות ולבסוף משלמים מחירים מוגזמים, כשבעצם אנחנו יודעים שאפשר לטוס יותר ולשלם הרבה פחות. אז החלטנו לחלוק את הסוד, מתוך שאיפה להנגיש את העולם לכמה שיותר אנשים. בנוסף לדף פייסבוק פיתחנו באופן עצמאי את הצ'ט בוט הראשון בישראל שסורק עשרות אלפי טיסות ומציע למשתמשים את הטיסות הזולות ביותר לכל יעד".

יניב מציין את המחירים הזולים שנרשמו בשנה האחרונה: "מחירים מצחיקים שהיו אצלנו לאחרונה: 5 אירו לפאפוס, 380$ לניו יורק, 265$ לדרום אפריקה, $299 להודו, $450 ליפן, 90 אירו לברצלונה".



1 תגובות

כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל