אוהבים אבל… הקמפיין נגד מוכרי החמץ בדיוטי פרי ששבר את הרשת

העיתונאי קובי סלע וסוכן הנסיעות אפרם קמיסר ממשיכים בקמפיין הרשת שלהם נגד ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי בארץ.
השניים פתחו בקמפיין הקורא לציבור הדתי והחרדי שלא לרכוש מוצרי חמץ בג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי בארץ שבחרו לא למכור את החמץ לגוי ולהמשיך במכירת החמץ גם בעיצומו של חג הפסח, תחת הכותרת "אוהב אבל…"
עם צאת החג יצאו קמיסר וסלע אל הדיוטי פרי והצטלמו על רקע חנות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי עם המסר הקורא שלא לרכוש את מוצרי החמץ במקום בשל האיסור לרכוש חמץ שעבר עליו הפסח. במסר שהעבירו קמיסר וסלע נאמר 'אוהב אלכוהול אבל לא קונה חמץ שעבר עליו הפסח'
קמיסר וסלע קראו לציבור לשתף את הקמפיין והסרטונים ברשתות החברתיות, הסרטונים הפכו לוויראליים וזכו לאלפי שיתופים.
נוסעים רבים צילמו את עצמם מול החנות כשידיהם כרזה ובה נושא הקמפיין, בין הייתר זוג נוסעות דתיות בשנות העשרים לחייהן הצטלמו בשבוע שעבר עם כרזה עליה נכתב: 'אוהבות מאד איפור אך לא קונות בג'יימס ריצ'רדסון'.
סלע וקמיסר מספרים שהקמפיין תפס תאוצה רבה והתקווה להשאירו במודעות בחודשים הקרובים בכדי לא להכשיל את ציבור שומר התורה והמצוות.
צילום: באדיבות המצלם.
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.