אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי
4 מאי 2017 מאת אבי פרידמן

הפעם אל על דווקא מפתיעה לטובה ומצמצמת את האיחורים בטיסות

לכולנו יש איזה סנטימנט לחברת אל על הישראלית, היא החברה הוותיקה ביותר בישראל וגם הכי מזוהה עם מדינת ישראל. אבל בשנים האחרונות נדמה שהישראלים זונחים את החברה לטובת חברות אחרות, ולא בכדי.

חברת אל על הצטיינה באיחורים תכופים והסכסוך המתוקשר בין החברה לטייסים לא עשה לה טוב, כיוון שעימות זה הביא לביטולן של טיסות רבות ואימון הציבור בחברה ירד.

הנוסעים הישראלים העדיפו את החברות הזרות וכמעט תמיד גם הזולות יותר. כנראה שדיילים הדוברים את השפה זו לא סיבה מספיק טובה לבחור בחברה הישראלית.

אלא שבחודשים האחרונים נראה שבהנהלת החברה החליטו לעשות חשבון נפש של ממש והחלו להיצמד יותר ללוח הטיסות והשתדלו להימנע מאיחורים.

בסקר שנערך על ידי אתר סטטיסטיקות התעופה Flightstats עולה כי בחודש מרץ 2017 26.23% מטיסות אל על נחתו באיחור של יותר מ-15 דקות וזמן האיחור הממוצע עמד על 45.5 דקות. עם תוצאות אלה ניצבת אל על במקום ה-35 מבין 43 חברות התעופה שנסקרו באותו חודש. נתונים אלו מציגים שיפור מרשים מאד של איחורי החברה, לשם השוואה בחודש מרץ אשתקד הגיעה החברה למקום ה-43 מבין 44 חברות התעופה שנסקרו, אז זמן האיחור הממוצע עמד על 44 דקות.

בתסקיר הכולל שנערך בשנת 2016 הגיעה החברה הישראלית אל על לתחתית הטבלה ורק לקראת סוף 2016 החלה לנטוש את תחתית הטבלה בתקווה להיפרד מהעשירייה האחרונה.

אם בא לכם לדעת מי החברה הדייקנית ביותר? אמנם היא לא החברה הגרמנית אלא אוסטריאן איירליינס האוסטרלית שקבלה את המקום הראשון. עם קצת יותר משבעה אחוזים של איחורים.

אל על כאמור במקום מאד לא מחמיא בטבלה לצידה של החברה הפקיסטנית שסוגרת את הרשימה.

 

 



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל