אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
2 יולי 2015 מאת רועי עפרון

חופי הגעגוע של הקרוואנים

 שנה הלך עם ישראל במדבר. נדד לארץ חלומותיו. שרד את להטו וקיפאונו של המדבר, שתה מי מעיין, התנחם בעמוד האש אשר הלך תמיד לפני המחנה.

הנדודים אינם זרים לעם ישראל ומהותו הוא להיות תמיד בדרך.

לא לחינם מנוסחת תורת חיי העם היהודי במונחי תעבורה, ולפעמים אנחנו קצת מבקרים את עבודת הנהג ושוכחים בלהט הוויכוח את העובדה שאף אחד אינו אוחז בהגה.

רצינו להביא לכם, בישראל הטכנולוגית והמודרנית של קיץ 2015 סוג אחר של נדודים. לא מדובר על נעליים גבוהות, מקל הליכה ותרמיל גדול על הגב, אלא במלון חמישה כוכבים נייד שמחנים איפה שרוצים, או גוררים לאיפה שרוצים ונהנים מתפאורת טבע של מיליארדי כוכבים.

רוצה לומר, חמישה כוכבי אירוח זה מצוין, אבל הטבע מעניק הרבה יותר.

רבים מכם שאינם מצויים עדיין בהלכי טיול קרוואנים, שיאמרו שמדובר בכאב ראש רציני. ומה עם מים זורמים וחשמל ומקלחת, והיכן נמצא צרכניה ומה זה בעצם טיול קרוואן וכיצד גוררים אותו ומה יש בתוכו ולאן ניתן להגיע איתו והאם כל אחד יכול לשכור קרוואן ולעשות טיול קרוואנים…

אם תרשו לנו ולו לכמה רגעים לעצור את השיטפון, נוכל לקחת אתכם ממש עכשיו אל משפחות החונות עם קרוואנים נגררים ועם אוטו קרוואן בחוף גופרה בכנרת, בחוף לבנון, בחוף צינברי.

צלונים מתוחים, מוסיקה שקטה ברקע, מטקות, ספר, מנגל בוער, מוכן ומזומן לארוחת ברביקיו כהלכתה, ו… כן, קפיצה קטנה למקלחת בתוך הקרוואן ובישול במטבח מאובזר בתוך… הקרוואן

ומי בכלל צריך שק שינה כשיש כאלה מיטות עם מזרנים נוחים בתוך ה… קרוואן.

סליחה, התכוונתם בוודאי לצימר.

אז זהו שלא, ממש ממש לא.

החברה עם הקרוואנים בכנרת לא מוכנים לשמוע על שעת קבלה והחזרה של מפתח בצימר ומעדיפים את שפת הכנרת הענקית על שפת בריכת השכשוך הקטנטונת בצימר.

קחו למשל טיול קרוואנים של נבו קרוואנים, או של חברת לאופק ותבינו, שאמנם לא תם עידן הצימר והסוויטה, אבל כשיש צימר או סוויטת חלומות על גלגלים, שאפשר לקחת אותם ולהחנות אותם בכל מקום שמתחשק, למי יש חשק להתקבע במקום אחר. איזה כיף שאפשר לקחת בקלות את הצימר לאטרקציה…

טיולי הקרוואנים של היום ניתנים לביצוע בהודעה קצרה, בלי להעמיס את כל הבית על הקרוואן.

בקרוואנים היוקרתיים של היום יש פשוט הכול !

מיטות נוחות לשינה, מסך טלוויזיה ומערכת קולנוע ביתי, פינת אוכל, מטבחון מאובזר במקרר, מיקרוגל, טוסטר אובן, מכונת אספרסו, בר מים חמים וקרים, פלטה ומיחם לשבת, מקלחת עם מים חמים, שירותים צמודים וציוד קמפינג שלא היה מבייש  חניון יוקרה: ציליות רחבות, רהיטים ושולחנות גן, גזיבו מתקפל, מתקן ברביקיו, מזגני שטח ומערפלי מים, גנראטור שקט עם דלק שיספיק בשקט לכל החופשה, ציוד ספורט, משחקי שלחן, גזיה ובלון גז, משחקי שולחן, השש בש האלמותי שאין חופשה בלעדיו, מזרניי ים מתנפחים, פחי אשפה וזו רק רשימה חלקית.

לחברות טיולי הקרוואנים דגמי קרוואנים חדישים, מרווחים ומאובזרים היטב, לזוגות, למשפחות ולקבוצות חברים.

אנשי טיולי הקרוואנים ישמחו לסייע לכם בתכנון החופשה והיעדים, לגרור עבורכם את הקרוואן ליעד שבחרתם ולקחת אותו משם, או מנקודות סיום מוסכמת.

רבים מהרכבים המשפחתיים ורכבי השטח בישראל כוללים ווי גרירה כחלק מהסטנדרט וניתן לחבר באמצעותם את הקרוואן למכונית.

למעוניינים בטיול קרוואנים רומנטי אמיתי, ישנם בישראל אוטו קרוואנים על שלדת רכבים מסחריים גדולים שאינם דורשים רישיון נהיגה על משאית, אלא רישיון נהיגה רגיל.

אם חלמתם על טיול חוצה ישראל, מפסגת החרמון עד מפרץ אילת, ואפילו על טיול מחוף אל חוף בארצות הברית, או טיול קרוואנים ברחבי אירופה, ודאי תשמחו לדעת שבישראל ובחו"ל פרושה רשת של חניוני קרוואנים מוסדרים ובהם חיבור לחשמל ולמים, מלתחות, שירותים נקיים ומקלחות עם מים חמים, צרכניות שבהן ניתן להצטייד במוצרי מזון ובציוד קמפינג, שירותי מכונאות, פחחות וחשמלאות רכב, שירותי אחזקת קרוואנים ומרכזי מידע על אטרקציות ומסלולי טיולים. .

החיים הנוחים נוסעים איתכם לחופשה והמחיר, הרבה פחות מסוויטת יוקרה ומחדר במלון פאר.

את האוכל תצטרכו להכין בעצמכם, או להצטייד באריזות אוכל מוכן לחימום מהיר, אבל אין כמו שינוי מחשבתי שאפשר גם אחרת ולא חייבים להיצמד לשטנץ' החופשה המוכר.

טיולי קרוואנים זה לחשוב תמיד מחוץ לקופסא ולקופסא יש גלגלים ויש וו גרירה ולעיתים גם מנוע והגה ונהג.

ואם זו לא קפיצה קטנה לחופשה, אז תגידו לנו מה כן…

הערב יורד על חניות הקרוואנים בחוף גופרה. ניחוח בשר צלוי נישא באוויר, אקורדיון נשלף ומישהו על סף אחד הקרוואנים מתחיל לשיר.

התרגשנו כששמענו אותו קודם, עכשיו, כשלמדנו משהו על טיולי קרוואנים, ההתרגשות רק גוברת.



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל