אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
9 אוגוסט 2020 מאת אבי פרידמן

טרגדיה בצפון: עם פתיחת בין הזמנים אברך טבע למוות בכינרת

את השבוע הראשון של בין הזמנים סיימנו עם טרגדיה קשה עם טביעתו של האברך החשוב הרב עקיבא קראוס ז"ל תושב רמות בירושלים בן 24 ואב לילדה.

קראוס נכנס לרחוץ בחוף הנפרד בכינרת בחוף מוסדר עם מציל, בשלב מסוים ככל הנראה מעד וטבע, רוחצים ומצילים בחוף משו אותו מהמים וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות יד עם צוותי הצלה שחשו למקום אך פראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו.

קראוס נפש בצפון יחד עם משפחתו והגיע לכינרת בסיום טיול ממושך של אותו היום.

הוא הובא למנוחות ונטמן בבית החיים פונביז' בבני ברק.

משה ממן מתנדב זק״א צפון שטיפל בזירה סיפר: כשהגעתי לחוף ראיתי כוחות הצלה רבים אשר מבצעים פעולות החייאה על גבר בן 24 שנמשה מהמים ע״י המצילים לאחר טביעה. עשרות אזרחים עמדו בסמוך אליהם ואמרו פרקי תהילים. לצערי לאחר שפעולות החייאה כשלו נאלץ פראמדיק מד״א לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה.

יהודה משי זהב יו״ר זק״א אומר: ״חשוב מאוד להקפיד על כללי הבטיחות בים. אני פונה למתרחצים הקפידו על הכללים ותחזרו הביתה בשלום״

באתר בחדרי חרדים פורסם כי עקיבא ז"ל  נולד במודיעין עילית בי"ב אדר תשנ"ו, לאביו הגאון רבי יעקב ישראל קראוס, שכיהן בעבר כראש ישיבת משכן עזרא ולאחר מכן עבר לכהן כר"מ בישיבה של הרב יעקובזון בקרית ספר, ולאמו מרת מרים שתחי' בתו של הגאון רבי דוד אברהם חיים שרייבר זצ"ל, ממייסדי קרית ספר.

בהגיעו לפרקו, נישא לרעייתו שרה פרומא שתחי', בתו של הרב ישראל איסר הולס, ממשפחת הולס המפורסמת מפרדס האתרוגים. שנה לאחר החתונה נולדה בתו.

צילום: דוברות זק"א.



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל