אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
17 אפריל 2013 מאת שרית שינפלד

צימרים בצפון הארץ

כבר מזמן הפך הצפון לאזור המבוקש ביותר בתחום הטיולים, אטרקציות והנופש בכלל.

אזור הצפון הנרחב החולש ע"פ אזורים רבים במפה הינו אזור קסום השופע צמחיי, בעלי חיים יחודיים, נוף מרהיב ושקט פסטורלי. בעקבות כך אנשים רבים בוחרים חופשתם דווקא באזור זה המציע פתרונות פשוטים, זולים ומהירים לבילוי מושלם עם המשפחה, החברים או הידידים.

ענף הצימרים לחרדים כבר שנים רבות חווה תקופה של שגשוג ופריחה, כמות הנופשים הבוחרים חופשתם באזור הצפון והאתרים שבו עולה מידי שנה ובעקבות כך אף הצימרים המציפים את האזור, אשר הם משופעים בסגנונות, גדלים ואיכויות ואשר יעניקו לנופשים בהם חוויה ייחודית ומושלמת.

רוב מתחמי הצימרים מוגבלים במספר חדרי האירוח המוצעים, הם נעים בעיקר בין שניים לשלושה חדרים, חופשה כזור אכן מתאימה למשפחות קטנות או לזוגות, אך אם אתם קבוצה או משפחה גדולה ומעוניינים במתחם לינה גדול, עליכם לחפש מתחמים גדולים יותר שבהם יש אפשרות להכיל את כמות האנשים שתהיו. אפשרות נוספת היא לחפש מס' צימרים בצפון אשר קרובים פיזית אחד לשני ויחדיו יהיו פתרון נפלא עבורכם.

לצימרים בצפון יש טווח רחב של מחירים, מה שקובע זאת זה איכות הצימר, מיקומו, העונה וכו'.. וכמו בדברים רבים אחרים גם כאן לאיכות יש מחיר, ולכן- משפחה, קבוצה או חברים הרוצים לצאת לנופש בצימרים בצפון צריכים לקחת זאת בחשבון ולמצוא לעצמם צימרים ברמת מחירים המתאימים להם.

בעבר, כשיצאו אנשים לחופשה שימש הצימר בעיקר עבור לינה, אך כיום, מתחמי הצימרים אשר בצפון מלאים בפעילויות ואטרקציות ובעקבות כך מבלים הנופשים שעות רבות בצימרים עצמם, אם אתם מעוניינים בצימר עבור לינה בלבד הרי שישנם צימרים, חדרי אירוח ודירות קיט בעלות נמוכה ביותר ובקרבה אסטרטגית למקומות טיול אטרקטיביים, אך אם אתם מעוניינים לבלות אף בצימרים עצמם ישנם צימרים רבים בצפון המציעים מגוון חדרים מפוארים ובהם ג'קוזי, בריכת שחיה, מרפסות וגינות מטופחות, נוף מרהיב ועוד..

אכן, חופשה בצימר בצפון היא בחירה טובה, לפני שאתם יוצאים- בידקו היטב מה מתאים לכם ע"פ מיקום הצימר, איכות ומחיר ולפי כך תבחרו את הצימר העונה על דרישתכם.

חופשה נעימה!

 

לחצו כאן לצימרים בצפון



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל