אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
14 אפריל 2013 מאת שרית שינפלד

צימרים עם בריכה

הציבור ההולך וגדל מחפש מקומות יציאה ובילוי מידי פעם. ובארצינו שטופת השמש לצאת לנופש בצימר זהו בילוי מועדף, חוויה זו אף עלתה מדרגה עם שדרוג מתחמי הצימרים בבריכות שחיה גדולות ומפנקות.

ישנם צימרים רבים בכל רבי הארץ המציעים אף בריכת שחיה הצמודה לצימרים, לרוב- הבריכות ממוקמות בגינה הפרטית של מתחמי הצימרים. יש בריכות אשר מהן נשקף נוף מרהיב ויוצר חוויה מיוחדת למבלה בהן.

הנוף יכול להיות נוף הרים או שדות פתוחים. יש צימרים אשר גינה גדולה ומטופחת מקיפה את הבריכה וגדר קש מפרידה את המתחם מהנעשה בחוץ ויוצרת רוגע ופרטיות מלאה לנופשים.

צימרים עם בריכה מתחלקים לשני סוגים: עם בריכה פרטית, ובריכה משותפת.

ככל שהמתחם ממצב עצמו כמתחם יוקרתי ישנם סיכויים גבוהים שתקבלו פינוק ותנאים טובים, ובריכת השחיה תהיה פרטית לחלוטין וזמינה לרחצה מתי שתירצו. ואף אם הבריכה היא בריכה מחוממת תהיה אפשרות לרחוץ בה בכל שעות היום והלילה.

רוב מתחמי הצימרים נעים בין יחידה אחת לשבע. ובמקרה ומשכירים את כל היחידות אזי גם כל מתחם הבריכה שייך לכם. אך אם משכירים רק צימר אחד אף מתחלקים באזור הבריכה המשותף עם נופשים אחרים.

יש לשים לב בהזמנת צימר עם בריכה משותפת מי הם המתארחים הנוספים בשאר הצימרים, משום שכאן ישנה בעיה של צניעות, ע"כ צריך לבדוק אם ישנה אפשרות של שעות רחצה נפרדות לגברים ונשים.

אכן- אין ספק שצימר עם בריכה זהו הדבר המפנק ביותר בתחם התיירות והנופש בישראל, אך חשוב לפני שסוגרים עם צימר לשים לב מה בדיוק מתאים לכם, ובאילו תנאים אתם מעוניינים לבלות את חופשתכם בצימר שלכם.

 

לחצו כאן לצימרים לחרדים



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל