אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
6 יוני 2023 מאת טלחופש

שלחתם? הרווחתם! סאן דור מקבוצת אל על המפעילה 11 יעדי נופש לקיץ הקרוב

יוצאת במהלך חודש יוני עם הטבה לעידוד שליחת טרולי לבטן המטוס:

שובר של 15 דולר מתנה למימוש בטיסה הבאה

סאן דור מקבוצת אל על, המפעילה 11 יעדי נופש לקיץ הקרוב, יוצאת במהלך חודש יוני בפיילוט לעידוד שליחת הטרולי לבטן המטוס: שולחים את הטרולי לבטן המטוס ומקבלים שובר 15 דולר מתנה למימוש בטיסה הבאה. ההטבה תקפה לטיסות סאן דור הממריאות מטרמינל 1 בלבד וניתנת למימוש באתר אל על למזמינים טיסות סדירות של סאן דור באתר אל על  עד סוף אוגוסט 2023, להמראות עד דצמבר 2023.

לאחר שמספר חברות תעופה הודיעו לאחרונה על שינוי במדיניות וחיוב כספי על העלאת טרולי למטוס, בסאן דור מקבוצת אל על,  כפי שהודיעה גם אל על, לא יהיה שינוי במדיניות הכבודה. בהמשך לכך,  בסאן דור מבקשים לבדוק האם הטבה על שליחת הטרולי לבטן המטוס (במקום חיוב על העלאה לקבינה) תביא לאותה התוצאה הרצויה- הורדת העומס מהקבינה והימנעות מעיכובים בזמן הטיסה.

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "סאן דור היא חלק מקבוצת אל על שאינה משנה את מדיניות הכבודה הנוכחית.  יחד עם זאת, לאור השינויים בהרגלי הצריכה של הלקוחות, בעידן שאחרי הקורונה והמגמה הגוברת של נוסעים לטוס עם טרולי , החלטנו לצאת בהטבה ייחודית שתוענק ללקוחות שיבחרו לשלוח את הטרולי לבטן המטוס ובהתאם, נבחן את התוצאות. סאן דור תמשיך לתת הצעות ערך משתלמות ללקוחותיה למגוון יעדי נופש אטרקטיביים, במרחק של טיסה קצרה".

סאן דור מקבוצת אל על מפעילה טיסות סדירות למגוון יעדי נופש במחירים אטרקטיביים, בעונת הקיץ הקרובה: נאפולי, סלוניקי, לרנקה, פאפוס, איסטנבול, ליובליאנה, זאגרב, פורטו, שארם א – שייח', טביליסי וטיווט (מונטנגרו). חברי הנוסע המתמיד של אל על צוברים ומממשים נקודות גם בטיסות סאן דור. כמו כן ניתן לשלב בין יעדי אל על וסאן דור. הטיסות נמכרות באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות.



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל