אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
21 ספטמבר 2023 מאת טלחופש

שנה שלישית ברציפות: חברת אל על קיבלה את חמשת כוכבי השירות בקטגוריית חוויית הטיסה

בדירוג העולמי של APEX לשנת 2024

אל על היא אחת מ-40 החברות שהגיעו למעמד היוקרתי מבין 600 חברות התעופה שנבדקו במהלך שנת 2023

חברת אל על דורגה זו השנה השלישית ברציפות בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות בסקר חברות התעופה היוקרתי של APEX ("ארגון חווית הנוסעים בתעופה"). גם השנה החברה עמדה ברף הגבוה והמקצועי ודורגה בחמשת כוכבי השירות לשנת 2024, ועומדת בשורה אחת עם החברות הגדולות והמובילות בעולם. הדירוג בקטגוריית חוויית לקוח, מתייחס לחוויית הטיסה בהיבטים שונים הכוללים את נוחות המושב, מערכת הבידור, השירות ועוד. מדובר בהישג משמעותי לאל על השומרת כעת על רצף זכיות בפרסים מקומיים ובינ"ל בתחום השירות, בהם 2 פרסים בתחרות המי"ל למצוינות בשירות, פרס המלצת הצרכנים של BRAVO לשנת 2023, בשיתוף מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר מדיה", ובתחילת מאי זכתה אל על במקום הראשון במדד האמינות של גלובס וסטטיסטה.

דירוג APEX מודד את 600 חברות התעופה המובילות בעולם, ומתבסס על חוות דעת של הלקוחות עצמם,  ביותר ממיליון טיסות שהופעלו ע"י 600 חברות תעופה שונות מכל העולם, אשר נבחנו והשפיעו על הדירוג השנתי. הקטגוריות בהן כל חברה מדורגת הן מגוונות, וכוללות תחומים רבים, שיחד משקפים חווית טיסה מלאה. הנוסעים המדרגים בקטגוריית חוויית לקוח, התבקשו לדרג את חוויית הטיסה שלהם, בחמישה פרמטרים: נוחות מושבים, שירות תא נוסעים, מזון ומשקאות, מערכת בידור וWi-Fi. נתוני הסקרים נאספים על ידי APEX במהלך שנת 2023 והתוצאות לשנת 2024 פורסמו זה עתה.

אל על נמצאת בעיצומו של תהליך שדרוג חווית הטיסה בכל היבטיה ובמסגרת השקעה בתהליך זה השיקה אל על את תפריט השף החדש של אסף גרניט, שידרגה את מטוס הבואינג 777 הראשון מבין הצי לתצורת דרימליינר, לצד זאת, הותאמה תוכנית הנוסע המתמיד המחודשת למועדוני הנאמנות המובילים בעולם התעופה, ועוד.

לדברי דינה בן טלגננסיה, מנכ"לית אל על: "אני נרגשת לקבל בשם חברת אל על את חמשת כוכבי השירות היוקרתיים מטעם APEX בפעם השלישית ברציפות. במהלך השנה החולפת, אלפי אנשי אל על עמלו במרץ במטרה לספק את חווית הטיסה הטובה ביותר, הדירוג הזה הוא קודם כל בזכותם ובשבילם.  אני רוצה להודות ללקוחותינו על הרוח הגבית, הבחירה שלכם בנו אינה מובנת מאליה והיא המנוע שלנו להמשך עשייה פורה והתחדשות עבורכם."

ד"ר ג'ו לידר, מנכ"ל APEX העולמית: "מבין כלל החברות המדורגות בתחרות APEX, חברת אל על ממשיכה להתקדם בקצב מהיר ביותר בתחום חווית הנוסעים בדירוג העולמי, הודות למאמץ ממוקד בתחום השירות. ההשקעה שנעשית בתחום באה לידי ביטוי בתוצאות החיוביות, הן בדירוג הלקוחות של אל על והן בתוצאות הכספיות שמציגה החברה".

APEX – Airline Passenger Experience Association הוא ארגון עולמי ללא מטרות רווח שמטרתו לקדם את חווית הנוסעים בתחום התעופה. הארגון שקיים מזה 42 שנה, מאגד מאות חברות תעופה עולמיות ועובד בשיתוף פעולה עםIFSA (International Flight Services Association) ועם ה- FTE (Future Travel Experience).



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל